lauantai 21. heinäkuuta 2012

Näytelmä kuvatarina:Sitä saa mitä tilaa osa 2

Elikkästä näytelmä kuvatarinamme toka osa,jos et ymmärrä mistä on kyse katso edellinen blogikirjotus.Olemme suunnitelleet myös kuvakilpailua (on hyvä vaan istua ja suunnitella kun jalka on paketissa)Kuva kilpailu toteutuu jos lukijoita on tarpeeksi.Mutta nyt tarinaan.


Draculaura:Ohjaaja
Deuce:Viktor,päähenkilö
Cleo:Susanne,Viktorin kihlattu
Frankie:Emily,joku outo,joka suuteli Viktoria
Operetta:Marie,Viktorin äiti
Lagoona:Ariana,kukkakauppias
Rochelle:Lora,tarjoilija



Emily:Päivää!Sinä olet varmaan Viktorin äiti?Minä olen Emily,Viktorin kihlattu.Menemme pian naimisiin!Marie:Öö...

Emily:Sinä varmaankin olet Viktorin sisko.Hauska tutustua.Oo!Miehelläpäsi on hyvä maku.Minullakin on saman lainen sormus.Susanne:Öö...Olen Viktorin kihlattu Susanne.

Marie:Miten voi iso mies sotkea asiansa noin perusteelliseti.Samanlaiset kihlasormukset!

Viktor:Eiiii!!Ei Emily voi olla täällä.Minä luulin että asia hoitui jo.No toisaalta kyseessä on Emily.Olisi pitänyt arvata!!!

Emily:"Jupisee itsekseen"Sinä lupasit.Minua ei petetä.Lupasit!!

Emily:"Huutaa niin että koko ravintola kuulee"Sinä lupasit!!Sinä lupasit rakastta minua ikuisesti!!!!Ja sitten....sitten...sinulla onkin toinen nainen!!!!

PLÖTS!!!

Lora:Öhöm!!Emily:Se äskeinen pelle maksaa.
Emily:Ja sinä!!Älä luulekkaan,että en taistele hänestä!!Minä olen hänelle,se oikea!!!!!
Viktor:AARGHHH!!!Miten Emily voi taas olla täälä??!!Mitä minä taas olenkaan mennyt tekemään???!!!Ariana:Mitä sinä olet mennyt tekemään?Viktor:En haluaisi puhua siitä.Ariana:Mutta puhuminen helpottaa.

He menevät puistoon.Viktor:Ja sitten Emily ryntäsi ravintolaan.....Sinä olet muuten tosi kaunis.

                                 Viktor:En haluaisi loukata Susannea.Ariana:Tapaillaan sitten salaa!


Elikkästä.Tässä toka osa.Se piti julkaista jo eilen,mutta nettiyhteys meni.:)Joten ajatelkaa lukijat se eilisen  postauksena.


Ihmesusi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti