perjantai 20. heinäkuuta 2012

Näytelmä kuvatarina:Sitä saa mitä tilaa osa1

Ja tänään tulee kuvatarina joka on näytelmä,mutta kohta tulee varmaan oikean elämän kuvatarina.Ja roolit ovat:
Draculaura:Ohjaaja
Deuce:Viktor,päähenkilö
Cleo:Susanne
Frankie:Emily
Operetta:Marie,Viktorin äiti
Lagoona:Ariana,kukkakauppias
Rochelle:Lora,tarjoilija


Jipii!!Minä saan ohjata.



Draculaura siis ohjasi.
Viktor:Minä tulin kertomaan sinulle äiti,että aijon mennä Susannen kanssa kihloihin.Marie:Ihanko oikeasti??
Viktor:Joo o!!Marie:Uskomatonta!!Minun huithapeli poikani sitoutuu ja ottaa vastuuta!!

Viktor:Susanne aletaanko maksaa laskuja yhdessä.Tuletko vaimokseni.Susanne:Oi!Kyllä!!Kyllä tulen!!
Viktor:"Laittaa sormuksen Susannen sormeen.Susanne:Olen niin onnellinen.Minä lupaan rakastaa sinua ikuisesti.

Ariana:Mitä saisi olla?Viktor:Pinkkejä liljoja 20e edestä.Ariana:Selvä.

Susanne:Oi rakastan liljoja!!Viktor:Nämä rehut kalpenevat kauneutesi rinnalla.Äiti pyysi että tulisit kanssamme ravintolaan.Susanne:Okei.



Ravintolassa.
Joku huomaa heidät.
Emily:"Loikkaa Viktorin syliin"Huutaen"Viktor rakkaani.
Susanne:"Henkäisee"


Tässä oli tämän näytelmä kuvatarinan eka osa.
Toivottavasti tykkäätte.Kommen toikaa.



Ihmesusi

1 kommentti:

  1. Tosi hyvä KT!
    mitähän Susanne sanoo kun näki viktorin ja,emilyn pussaavan..heh!!...

    VastaaPoista