maanantai 7. tammikuuta 2013

TÄRKEÄÄÄÄ!!!!!! JOKANEN LUKEE!!!!!!!!


Eli nyt koko Monster High nukke harrastajia on kohdannut vakava ongelma. Jos et nyt tiedä mistä on kyse, niin selitän nyt lyhyesti. Monsterien valmistuksessa (pääasiallisesti Made in Indonesia) on alettu käyttää tavallisen roottauksen sijaan jotain outoa liimaa. Ja tämä outo liima on sitten alkanut valua ulos nuken päästä hiuksiin. Liimaan voi ehkä tehota Sappisaippua. Mutta muuten mikään ei tunnu purevan liimaan. Meiltä löytyi onneksi vain Rochellelta (keräilykohde) vakava liimaklippi. Joillain oli sitten alkavaa. Joten jos todella välität Monster Higheista niin allekirjoitat tämän adressin. Siinä vaaditaan Mattelia lopettamaan liiman käyttö.
https://www.change.org/petitions/mattel-stop-using-glue-in-the-manufacturing-of-dolls
Kaikkiin kohtiin ei tarvi laittaa mitään.
Pitää tarkistaa customit.

Kiitos!!!

P.s. Yritän kysyä iskältä josko tietäis jotain konsteja. On nimittäin kokeillu setäni kanssa vähän kaikkea.

17 kommenttia:

  1. Voi ei ei ei ei mattel! Oon vast nelosluokalla ni enkku on vähän huonoa joten en sitte oikein osannu täyttää :(
    Mutmut surullista..
    Toivottavasti moni muu kuin mä allekirjoittaa!
    Joku tekee mun puolesta ^_^

    Ite en ole vähään aikaan ostellut nukkeja kun en ole löytänyt joulun jälkeen monster high nukkeja MISTÄÄN :(

    VastaaPoista
  2. voi kakka.. tiiänton jutun, ja ärsyttää ihan sikana! Onneks en aijo ostaa Rochellea :c Ei oo mun makuuni se nukke, mutta mulla on kaikki muut nuket paitsi Ghoulia tehty Indonesiassa -.- arggh

    VastaaPoista
  3. Siis tää on aivan karseeta oon nyt tän viikon aikana kuerrelly blogeissa ja siellä ragennu mattelille!tää on raivostuttavaa jotkut maksaa nukeistaan paljon ja sit nuken hiukset menee pilalle>:-C mulla on kaikki nuket paitsi roller maze lagoona tehty indonesiassa..ja deucella ei kai tuu ongelmaa. Rochellellq taitaa olla se pahin..

    VastaaPoista
  4. Tiedän! Ja Kirjoitan Adressin nimellä tuntematon.

    VastaaPoista
  5. Ni piip mitä se mulle kuuluu?! Jos sulla on joku ongelma nii eihä se muille kuulu! JA POISTIN MUN NUKEILTA LIIMAONGELMAN,LÄLLLÄLÄÄ!
    ETKÄ OMISTA EES PULLIPPIA! VOI RAUKKAA,OMISTAN 5 PULLIPPII JA 10 DALII,52 MONSTER HIGHTA JA 12 BLYTHEE (PETSHOP JA IHAN BLYTHEBLYTHE) JA SORRY TOI! (OOT VAAN TOLLSN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ongelma koskee kaikkia määrässä mitata Indonesia nuken omistajia. Ja sama ongelma tuntuu olevan kaikilla. Vaikea uskoa että sen olisit keksiny. En kuule edes halua mitään noista. Tuskin raukkuutta sentään Pullippien määrässä mitataan. Olen tähänkin asti pärjännyt ilman Pullippia, joten pärjään täst edeskin. Joten turha tulla siihen leveilee!!!!

      Poista
    2. Samaa mieltä Ihmesuden kanssa. Ja kyllä pärjää vähemmälläkin.Ei aina tarvitse omistaa paljoa.Ja mitä luet jos tuut vaa leveilee. Ja noi on niin karseen kalliita noi Pullipit,Dalit ja normiblythet.

      -MHT-

      Poista
    3. Pullipit on hirveen kalliita.En luovu monstereista vaikka pullipeita sais 5snt.Haluun että monstereiden liimatauti hoituu nopeasti

      Poista
  6. Vink vink sähköpostissa tärkeää postia ;)

    VastaaPoista
  7. Ota yhteyttä Adaromppanen@gmail.com
    jos haluut osoitteen minne liimaongelmaiset nuket/nukke voi palauttaa ja saa jtn korvaukseks ;)

    VastaaPoista
  8. pullip menee hei helpoosti rikki. >:D

    VastaaPoista
  9. Ja hei mä saan kesällä mun synttäreillä pullipin ja mun siskolla on jo sellanen mut silti en mäkään luopuis mun 41 monster high nukest ikinä. En varsinkaan customeista.

    ja onko kaikkien tollasien kiusaajien paljo käyä täällä!:(?????
    onko kaikkien kiusaajien Aina pakko dissata ja hehkuttaa!????:(

    VastaaPoista
  10. Muuten blythet on ihan ******* rumia
    enkä haluais noin paljo nukkeja!
    oikeestaan mä haluaisin vähentää ite niitä.....tai silleen koska mä rakastan niitä kaikkia;D
    AIKA tyhmää ku jokku kerää niitä blythei.
    ei Ny pahalla niille jokka niistä tykkää mut....oikeesti mä en kestä niitä rumiluksia!!!!

    VastaaPoista
  11. 문제는 인도네시아 모든 인형 소유자의 양을 측정하는 것이다. 그리고 같은 문제가 전혀 될 것으로 보인다. 당신이 그것을 발명 한 것이라고 생각하기 어렵다. Hitsuna

    VastaaPoista
  12. Sori noi kirjaimet tuli erimaaks.... mut outoo joku liima itselläni oli sama ongelma kun sain jonkun cleo nuken. kuitenki hienot sivut

    VastaaPoista
  13. Voi ei !
    no onneksi talkki kin voi hoitaa sen ehkä '-'
    mutta onneksi olen customoija niin voi vaihtaa joidenkin tukat mutta jos haluan säästää joittenkin tukat esim 13 wishes lagoonan niin voi ! : o
    koska ei ikinä tiedä hoitaako talkki tahmaisuuden tukasta ' (

    VastaaPoista