torstai 22. marraskuuta 2012

Apua

Noniin meiltä on loppunut joku ihmeen kuvatallennustila kiintiö,joten vaihto ehdot ovat vähissä.

a)Lopetetaan kokonaa (varmaan helpoin vaihtoehto mutta ehdottomasti huonoin)
b)Tehdään uusi blogi (ei todellakaan hääppöisemmin innosta)
c)Otetaan maksullinen lisätila sopimus(ihan niinku äiti antas)
d)Keksitään ilmainen ratkaisu (toteutuminen hyvin epätodennäköistä)
e)Postataan ilman kuvia (eihän nukkeblogissa ole mitään iloa ilman kuvia)




Kommentoikaa mitä mieltä olette tai jos tiedätte ratkaisun.






                                                              Terveisin:
                                    Apua kaipaavat Ihmesusi ja Aave Maria

12 kommenttia:

  1. Kuvatallennustilakiintiö????????????? Ja toivottavasti saatte apua, minun mielestäni toivon, että aloittaisitte uuden blogin. Samanlaisen, ja linkitätte tänne! En ainakaan halua näin hyvän blogin vain.. katoavan? Minulle ei ole kuvatallennustilakiintiötä tullut..? Ainakaan vielä, mutta olette hyviä blogin pitäjiä, olen varma että keksitte ratkaisun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!Ei meitäkään huvittaisi lopata,mutta jos tekisimme aina uuden blogin kun kuvatila loppuu siitä tulisi loputon kierre.Enkä usko että bloggeriin voi luoda loputtomasti blogeja.

      Poista
  2. b)

    Ja Ihmesusi, bloggeristahan voi poistaa wanhat blogit ja luoda uuden (?)
    Itse ainakin olen käsittänyt homman tällä tavalla. :)

    VastaaPoista
  3. Pystyyko vanhoja postauksia poistamaan? Jos voi niin näin?

    VastaaPoista
  4. PASKA EI SE MUA HAITTAA! OMAPA ON VIKAS KU POSTAAT!LOPPAAA!
    -Minilalaloopsy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei oikeesti! Mitä ihmesusi on tehny ansaitakseen tän???mun mielestä tää blogi on ihana.Jos tuut haukkuun nii kertositko ees syyn?

      Poista
    2. Minilalaloopsy voitko mitenkään lopettaa tuota iän ikuista haukkumista mutta jos et niin ei voi mitään valitettavasti se taitaa olla oikea ratkaisu sinun mielestäsi.

      -Aave Maria

      Poista
    3. Miettipä nyt vähäsen Minilalaloopsy, jos sinulla olisi blogi olisiko kiva saada tuollaista kommenttia jatkuvasti ? olisiko ?

      Poista
    4. Onks tossa mitään ideaa ? Onko Ihmesusi sanonut jotakin ikävää sun blogissas, ja kostat hänelle nyt tällä tavalla ? tuli meinaan ihan ekana jotain tällasta mieleen.. meinaan itelläni on vähän epäilyksiä tästä

      Poista
    5. En kyllä kirjoittele mitään ikävää. Yritän olla aina mahdollisimman positiivinen. No Alienille saatan joskus laittaa kritiikkiä, mutta hänet olen tuntenut niin kauan.

      Poista
  5. Mitä sulla oikein on mua vastaan.Ja jos mä ny ärsytän sua niin miks pyörit täällä?

    VastaaPoista